Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

"δημιουργικές ώρες" λέγονται*_


Ήταν ένα απλό βραδύ όπως όλα τα άλλα και αφού είχα ακυρώσει την βραδινή μου έξοδο, μιας που δεν ήμουν και για πολλά-πολλά, ξεκίνησα το καθιερωμένο μου πλέον σερφάρισμα.
Έτσι όπως έκοβα βόλτες δεξιά και αριστερά- με αμέτρητες καρτέλες και παράθυρα ανοιχτά- στο διαδίκτυο, ανακαλύπτω ένα πραγματικά ελκυστικό και ιδιαίτερα εθιστικό -για τα δικά μου γούστα- site, το "Polyvore". Μην χάνοντας λεπτό, άρχισα να ανακαλύπτω σιγά σιγά τις λειτουργίες του και να πειραματίζομαι με τα διάφορα αντικείμενα του πόθου μου (καθώς εκεί πέρα θα βρεις οποιοδήποτε αντικείμενο σου χει κλέψει την καρδιά, είτε τώρα τελευταία, είτε από τα χρόνια που δοκίμαζες κρυφά τις 8ποντες  -τότελουστρίν μαύρες γόβες της μαμάς σου), προσπαθώντας να επιλέξω ανάμεσα από τις χιλιάδες εναλλακτικές επιλογές και τα συνδυάσω σωστά, δημιουργώντας το τέλειο -για μένα- outfit!
Έτσι λοιπόν, αποφάσισα να εγκαινιάσω την εγγραφή μου στο polyvore δημιουργώντας ένα σύνολο που να ταιριάζει γάντι στο όνομα του blog μου και το ονόμασα "dark glam", λόγω των σκούρων χρωμάτων που -κατά πλειοψηφία- χρησιμοποίησα. Με γνώμονα, λοιπόν, το mix&matched style,  που είναι το αγαπημένο μου και πάντα το ξεχωρίζω, συνδύασα "κλασσικά" κομμάτια, όπως βαριά χρυσά σκουλαρίκια και neck bow πουκάμισο, με πιο "rock", όπως leather παντελόνι και blazer εκκεντρικού χρώματος .
Σε αφήνω, λοιπόν, να πάρεις μια γεύση από τη πρώτη μου δημιουργία και θα σε παρακαλούσα να μην απογοητευτείς από το ύψος των τιμών τους.
 Ξέρεις ότι μπορείς να βρείς -εξίσου- στιλάτα κομμάτια σε πολύ πιο προσιτές τιμές!
(Εγώ απλά εκτονώνομαι σε αυτό το site και πες αν θες ότι βγάζω το άχτι μου...)


dark glam*_



Long sleeve blouse
£75 - houseoffraser.co.uk


Flat jacket
$695 - lespommettes.com
Helmut Lang stretchy pants
£730 - net-a-porter.com
Jimmy Choo peep toe boots
$1,695 - net-a-porter.com
Chanel shoulder bag
bagborroworsteal.com
80s jewelry
$900 - aloharag.com
Valentino bow glove
$375 - valentino.com
M·A·C Sheen Supreme Lipstick
$15 - bloomingdales.com






Εάν σου άρεσε και θέλεις, μπορείς να επισκεφτείς το profile μου http://mixandmatched-kathy.polyvore.com/ για περισσότερα δικά μου -προτεινόμενα-outfits.

Α!Kαι κάτι τελευταίο που παρολίγο να το ξεχάσω.
Μια πολύ αγαπημένη μου -σχετική -φράση (quote) by Yves Saint Laurent...


Fashion fades_Style is eternal..
(H μόδα έρχεται και φέυγει. Το στυλ μένει για πάντα.)


                                                                                                                                                     Καλή σας Νύχτα*_





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου