Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

I 'm (Flash)Back again*_



Κι όμως όπως λέει κι ένα γνωστό άσμα "Δεν υπάρχουν αντίο στο δρόμο μας, μόνο κάποιες στιγμές χωρισμού".. 
Το ξέρω ότι κατά μεγάλο ποσοστό είμαι ασυγχώρητη που έριξα μαύρη πέτρα στο αγαπημένο-λατρεμένο μου χόμπι-χουϊ εδω και κάποιους μήνες, όμως αυτήν την φορά, ήρθα για να μέινω , γιατί πολύ απλα το "χούι" λένε πως δεν κόβεται ποτέ..
Και φυσικά και είναι πολύ λογικό τώρα να αναρωτιέσαι προς τι όλη αυτή η τόση -ξαφνική- αποχή..
Η απάντηση είναι απλή ..
Το διάστημα που ακολούθησε, ήταν αρκετά μεταβατικό για μένα και γεμάτο αλλαγές. Αποφάσισα, λοιπόν, να φωτογραφίσω και να συλλέξω ομαδικώς κάποιες από τις στιγμές του τελευταίου εξαμήνου , και να σου δώσω μια μικρή γεύση..

                                                                        
Μαρτιος/'12

My Happy Birthday...

Ήταν η πιο μοναδικά όμορφη μέρα του μήνα.
Ήταν τα πιο όμορφα, ζωντανά -πέρα από τις βαρετές κλισέ καταστάσεις- και ξεχωριστά γενέθλιά μου.
Είχα αυτούς που ήθελα -και το ζούσαν μαζί μου- δίπλα μου, αδιαφορούσαμε για το πώς θα στηθούμε στις photos, για το μήπως ανεβούν στο fb,
 για τα καθίσματα (που στο τέλος σίγουρα θα επιζούσαν τα μισά), για το τι συμβαίνει γύρω μας και για το αν το ποτήρι τσίπουρο είναι το 4ο ή το 5ο. Το μόνο αρνητικό στην όλη υπόθεση ήταν το ότι οι μισοί και παραπάνω έχουμε μερικά σημαντικά κενά, όπως π.χ την τούρτα και το σβήσιμο των κεριών ...
Ευχή τουλάχιστον έκανα?







Πάλι καλά που υπάρχουν και τα φακελώματα...













                                                                                       


                                                                    
Απρίλιος/'12

Just the 2 of us....

 Ήταν κάποια από τις στιγμές που χρειάζεσαι απλώς ένα και μοναδικό άτομο δίπλα σου. Ανεξαρτήτως φύλου. Απλά αυτόν που εκείνη την ώρα θέλεις να μοιραστείς το οτιδήποτε. Μία κουβέντα, μία κίνηση, μια αγκαλιά, ένα χάδι.Στιγμές που δεν θέλεις να ξέρει κανένας άλλος που βρίσκεσαι, που ξεχνάς όλως τυχαίως το κινητό σου στο αθόρυβο- χωρίς δόνηση- και που ο οποιοσδήποτε θόρυβος ή παρέμβαση τείνει να χαλάσει το αυθόρμητα φτιαγμένο στην εντέλεια σκηνικό. Και ναι! Λέω "αυθόρμητα" γιατί αυτά τα σκηνικά απλά προκύπτουν, και δεν "στήνονται" από πρίν.  Στα απροετοίμαστα και απρογραμμάτιστα. Μόνο τότε είστε εσύ και τα λόγια σου αληθινά.




 Ιούνιος/'12

Το νου σου κύριο οδηγέ..

Χμμ.. Ένα άκρως σημαντικό και -για πολλούς φίλους μου- αδιανόητο ντοκουμέντο! Κι όμως, αυτό που κρατώ είναι τιμόνι και η photo είναι εν κινήσει. Μην ανησυχείς δεν είσαι ο πρώτος που ανατριχιάζεις μαθαίνοντας το ότι το δίπλωμα ΙΧ μου είπε επιτέλους το "ναι!" Πάλι καλά που υπάρχουν και άτομα που λόγω ανεβασμένης ποσότητας οινοπνεύματος στο στομάχι τους, μου δείχνουν την αγάπη τους προσλαμβάνοντας με ως σοφέρ τους! Πάντως εκείνη την βραδιά-μέρα το αλκοόλ που καταναλώθηκε απόλους , ήταν για "24" χρόνια..







Ιούνιος/'12

 Ούζο όταν πιείς...

Και ναι .. Ο ήλιος έχει αρχίσει και του αρέσει πολύ που είναι εδώ. Οι ζέστες κρατάνε για τα καλά ,η Θεσσαλονίκη ασφυκτιά από κόσμο και οι σερβιτόροι από τις καφετέριες δεν προλαβαίνουν τις παραγγελίες για freddo capuccino και ice tea. Παρολαυτα υπάρχουν και άλλα μέρη κάπου στα Λαδάδικα, πιο παρείστικά από αυτά της παραλιακής που με 2 ποτηράκια ούζο και 3 μεζεδάκια ξέρουν να σε δροσίσουν για τα καλά και να σου ανεβάσουν την διάθεση παραπάνω από τους βαθμούς του καύσωνα.  Πόσο πιο ωραίο να γίνει το διάλειμμα σου στην πόλη?





Ιούλιος/'12

Cheers to the Summer...

H μέρα από το πρωί ήταν πολλά υποσχόμενη. Ο ήλιος έλαμπε και ήταν στην θέση που έπρεπε να είναι. Η ημερομηνία σημαντική και για κάποιον τα το ταμπελάκι με το 32 αναβόσβηνε όλο και περισσότερο! Το πάρτι συνεχίστηκε ως αργά, αδιαφορώντας ακόμα και για το που βρίσκονται οι χαμένες -λιωμένες από τον χορό- σαγιονάρες μας.








Αγκαλιές και φιλιά εγώ με εκείνη, αυτή με την άλλη, η άλλη με την διπλανή και η διπλανή με κάποιον/α από την άλλη άσχετη παρέα. Βλέπεις η χαρά, ο βήχας -και κάτι άλλο- δεν κρύβονται...








Ιούλιος/12

London calling...

Η ευκαιρία που μου δόθηκε απαιτούσε να προωθήσω το -ελάχιστα χρησιμοποιημένο- σοβαρό και απρόσιτο προφίλ μου. Το ήθελα πολύ, δεν θα το κρύψω. Το άγχος μου, έδωσε την δυνατότητα σε πολλούς "ανάποδους" οδηγούς να με κράξουν για το ότι δεν έδινα σημασία στα φανάρια και η ταχυπαλμία μου χτυπούσε κόκκινο! Το μαλλί φρίζαρε από την υγρασία? Τα αμέτρητα λαστιχάκια τα έβγαλα από το χέρι μου? Άραγε θα με πάρουν? Κι αν δεν με πάρουν τι θα γίνει? Αλλά κάτσε.. γιατί να μην με πάρουν δηλαδή? Τι παραπάνω έχει η άλλη από μένα? Ερωτήματα που μπήκαν στο μίξερ του εκγεφάλου μου, για μία συνέντευξη των 10 λεπτών... Και αφού όλα τελείωσαν, το μοναδικό που μου απέμεινε:
 "Πόσα λεπτά από τη ζωή μας χάνουμε για τόσο μηδαμινά και άνευ ουσίας ζητήματα?..."






Ιούλιος/12

Priceless moments..

 Μία από τις αγαπημένες μου photos..Η παιδική άγνοια,αθωότητα και ελευθερία και και πάλι κερδίζει όλες τις εντυπώσεις. Μετά απ' όλα αυτά τα έργα τέχνης που χάζευα επί ώρες στην έκθεση που είχα επισκεφθεί προηγουμένως, η ανάγκη μου για καφεΐνη, με έκανε θεατή στην αταξία που έκανε το μικρό αυτό ξανθό διαβολάκι. Δεν χόρταινα να το βγάζω photos, μέχρι την ώρα που η μητέρα άρχισε να το κυνηγάει με τα παπούτσια στο χέρι φωνάζωντας του να βγεί απο κεί. Σαφώς και δεν το λές ζήλια, όμως κάτι σε νοσταλγία ήταν το συναίσθημα που με κυρίευε εκείνη την στιγμή. Οι ρυθμοί της ζωής ανατρέπονται ραγδαία. Οι κανόνες και τα "καλούπια" αργά η γρήγορα μπαίνουν στην καθημερινότητα μας.
Μην ξεχνάμε όμως εκεί που μπορούμε, να γινόμαστε παΐδια...




Ιούλιος/12

The hidden paradise...
 
 Αλλη μία ανυπόφορα ζεστή μέρα. Ο υδράργυρος παίζει να έφτανε κοντά στο 40άρι και οι δρόμοι όλοι οδηγούσαν στην πιο απομονωμένη -άδεια από κόσμο, ξαπλώστρες και ρακέτες δίπλα στο αυτί σου- παραλία του νησιού. Η απόσταση ψιλομακρινή και ο δρόμος όλο στροφές, μέχρι που εμφανίζεται μέσα από τα αμέτρητα βουνά και λαγκάδια, η απόλυτη όαση. Ναί, το ομολογώ αυτός ο παράδεισος -στην άκρη του πουθενά- άξιζε όχι μόνο την γκρίνια μου, αλλά και την ναυτία μου! Ο αριθμός των λήψεων του κόλπου αυτού φτάνει σίγουρα τις 20 photos...
 
 Ο χώρος όπως τον ήθελα. Έμοιαζε με παλιά παραθαλάσσια παμπ που πήρε πρόσφατα φωτιά και αυτό ήταν ό,τι απέμεινε. Οι ξαπλώστρες δεν ξεπερνούσαν τις 10 συνολικά και παρόλαυτα σέρβιραν ακόμα και freddo εννοείται με (self-order).. Στην θάλασσα επικρατούσαν όλες οι αποχρώσεις του γαλάζιου με μικρές πινελιές από πράσινο, τα ελαφρά κύματα κινούνταν στους ρυθμούς του reggae κομματιού που έπαιζε και τα άτομα ήταν σε αριθμό..τόσα-όσα.
"Ευτυχως αποσιαζω. Παρακαλώ αφήστε μήνυμα!"
(Το κινητό προφανώς και το χα κλειστο καθόλη τη διάρκεια του 7ωρου που ήμουν εκεί!..)




 
.



Σεπτεμβριος/'12

Working girl...

Το καυτό και άκρως διασκεδαστικό καλοκαίρι αρχίζει και κατεβάζει δειλά δειλά την αυλαία του για φέτος, με μία καινούργια πρόκληση-ευκαιρία για μένα. Κι όμως αποφασίζω να ασχοληθώ και επαγγελματικά με τον δημιουργικό τομέα που πάντα με τραβούσε. Ξεκινώντας, λοιπόν, την συνεργασία με την μητέρα μου ασχολούμαστε πλέον με είδη διακόσμησης φτιαγμένα από μας. Ο ενθουσιασμός μεγάλος και ο σχεδιασμός της πρώτης μας συλλογής μπαίνει σε δράση...
Why not?





Σεπτέμβριος/'12

Proud of  "you"..

Με την ολοκλήρωση της πρώτης συλλογής του letsdecorateonline.com, ακολούθησε μια σειρά εκθέσεων-bazaar στην οποία ήμουν αποκλειστικά υπεύθυνη εγώ! Την περίοδο αυτή, ένιωσα ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη ικανοποίηση από αυτή του εαυτού σου. Όταν είσαι ο ίδιος ευχαριστημένος με τον ίδιο σου τον εαυτό -που για πολλούς θεωρείται ο μεγαλύτερος αντίπαλος-, τότε τα κίνητρα σου για να επιτύχεις ακόμα περισσότερα, αυξάνονται στο μέγιστο... 




Σεπτέμβριος/'12

Someday... Somewhere..

Ώρα για διάλειμμα με ένα πραγματικά εναλλακτικό διήμερο διακοπών. Το μέρος δεν το έβρισκε κανένα check in και το υψόμετρο ήταν αρκετά μεγάλο για να φορέσεις τα καλοκαιρινά σου t-shirts.. Και ξαφνικά διακρίνω στην μέση του πουθενά φώτα! Ναι κι όμως, το 1 και μοναδικό cafe -bar-ουζερί-παιδότοπος-καπί της περιοχής, ήταν ανοιχτό μετά τις 9 το βράδυ! Το κλίμα πολύ ζεστό αν σκεφτείς ότι σε καλωσορίζει με το που μπαίνεις μέσα, αυτό το ελαφρύ στα αυτιά σου Lounge Kλαρινάκι, και τα σακιά από πατάτες αποτελούν μέρος της coyntry style διακόσμησης του χώρου. Πλησιάζοντας στο bar, αντικρίζω τους 2 και μοναδικούς θαμώνες το μαγαζιού ηλικίας 68 πατημένα, να πίνουν τις τελευταίες τριτοτέταρτες μισοτελειωμένες μπύρες τους. Ο ένας έμοιαζε με τον σερίφη και ο άλλος με τον ψηλό από τους Daltons. Θέλοντας να αποφύγω τις παραπάνω συγκινήσεις, μετακινώ το βλέμμα μου στο μισοχαλασμένο προπολεμικό Jenga. Το ήξερα ότι αγκαλιά με αυτό θα κυλούσε η υπόλοιπη βραδιά. Ηταν  ίσως η μόνη μου σωτηρία!
Κι όμως, όσο παρακμιακό και να πεις αυτό το σκηνικό, το πόσο γούσταρα δεν περιγράφεται!
Η στιγμές ξεκαρδιστικού-τσιριχτού γέλιου που μου χάρισε, θα μείνουν αν όχι για πάντα, για πολλά χρόνια αποθηκευμένα στο αρχείου του μυαλού μου!
 Στο σημείο αυτό να ευχαριστήσω θερμά τον άνθρωπο που με πήγε εκεί. Πέρασα ανεπανάληπτα !



Οκτώβριος/'12

Τάσεις φυγής..

Φτάνοντας λοιπόν και στον τελευταίο μήνα της αρκετά μεγάλης απουσίας μου, συνειδητοποίησα ότι είμαι πολύ εκδρομικός τύπος , επιλέγοντας την επόμενη εξόρμησή μου. Το μέρος ήταν πολύ παραπάνω ορεινό από το προηγούμενο με μαγευτικά τοπία, γραφικά μαγαζιά και σπίτια σε συνδυασμό με ένα πολύ ελαφρύ χειμωνιάτικο αεράκι. Επικρατούσε η απόλυτη ηρεμία, μέχρι το σημείο βέβαια που άνοιγες το ράδιο και το lounge κλαρίνο έκανε ξανά την εμφάνιση του!

 Υποσημείωση: μετά από αυτό το σύντομο trip , αποφάσισα ότι σαν τις εκδρομές δεν έχει! Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να πηγαίνω σίγουρα 1 φορά τον μήνα κάπου (μακριά η κοντά) και το ίδιο προτείνω και σε σένα . Δραπέτευσε επιτέλους κι εσύ από τα ίδια και τα ίδια που έχεις σκυλοβαρεθεί όλο αυτό το διάστημα και βρες τον εαυτό και την ξεγνοιασιά σου σε νέα μέρη, με νέους ανθρώπους, μακριά από την ρουτίνα-σαπίλα της πόλης!


"Ελπίζω να σε κάλυψα με τα επεισόδια του τελευταίου εξαμήνου. 
 Το μόνο σίγουρο είναι πως το επόμενο άρθρο μου θα το διαβάσεις σε λιγότερο από μήνα! 
Ελπίζω να σού έλειψα, όσο μου έλειψε κι εμένα ο πιο αγαπημένος μου τρόπος έκφρασης του εαυτού μου.."



                                                                                                      Καλή σας Νύχτα*_








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου