Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Το κάτι διαφορετικό*__


__*Ακόμα ένα βράδυ το σημερινό...Bρισκόμενη σε μια φάση χαλάρωσης και νιρβάνας-σαν κ αυτή που σε πιάνει συνήθως μετά το ζεστό ντουζ- και που το μόνο για το οποίο έχω πραγματικά διάθεση αυτή τη στιγμή , είναι να δω μια κοινωνικο-ρομαντική ταινία τύπου "sweet november","match point", "ps i love you",κ.λ.π αγκαλιά με το τεράστιο πορτοκαλί μπωλ που μόλις αγόρασα από το ΙΚΕΑ, γεμάτο μέχρι πάνω με  "pop corn cinemas".Σε λίγα δευτερόλεπτα όμως, όλο αυτό το σκηνικό -που φάνταζε ιδανικό στα μάτια μου- αποδεικνύεται όνειρο απατηλό! Η ώρα είναι ήδη 1.00, τα seven είναι κλειστά, η κάρτα μου είναι κάπου χαμένη σε κάποιο από  τα συρτάρια του δωματίου μου και το ότι το download της οποιαδήποτε ταινίας θα κάνει τουλάχιστον 1μισι ώρα ,με κάνει τα αποχαιρετήσω την ανεκπλήρωτη, τελικά, επιθυμία μου.

    Λέω να ρίξω λοιπόν μια ματιά στο facebook μου...Ξέρεις..Να δω τι παίζει στο profile μου, να χαρώ με κανένα "like"-"poke"-"comment" που θα χω στα notifications μου και...Κοινώς να "λιώσω" μέχρι να αρχίσει το βλέφαρο μου την πτωτική του πορεία..Καθώς ρίχνω μια ματιά στο Home -για να κάνω το  κλασσικό τσεκάρισμα κινήσεων των διαφόρων "φίλων"-¨"γνωστών"-και "ό,τι άλλο προκύψει.."-  τα διάφορα events μαζί με τις προσκλήσεις τους, συνειδητοποιώ, ότι έχουν καταλάβει για άλλη μια φορά το μεγαλύτερο μέρος της σελίδας.Πολύ event και χαμός ρε παιδί μου!Μα να μην ξέρεις που να πρωτοκάνεις "εμφάνιση"...
Αφού πρώτα έχω ακυρώσει καμιά δεκαριά αδιάφορα για μένα events- επιλέγω ένα να δω λεπτομέρειες..."Α οκ!Είμαστε εντάξει.." συλλογίζομαι "Τα κλασσικά "standar-akia" έχουν κάνει attend ...Οπότε κάτι καλό θα είναι !Δεν πρέπει να το χάσουμε εγώ,τα κορίτσια και η ψηφιακή μας μηχανή"...

FlashBack:
***Στην τρίτη λυκείου, θυμάμαι, προσπαθούσε ο καθηγητής που μου έκανε ιδιαίτερα μαθήματα έκθεσης να με κάνει να αποστηθίσω τα θέματα ,ώστε να γράψω καλά στις πανελλήνιες,μιας και είχα πρόβλημα τότε...Ναι κι όμως παλαιότερα δεν το χα και πολύ με την έκθεση!(Τουλάχιστον έτσι μου λέγαν..)Το χα όμως στην αποστήθιση.."Οκ", λέω, "θα αποστηθίσω ότι θέλει!"..Ένα από τα θέματα ήταν η ¨"Μαζοποίηση"...Διαβάζοντας τον τίτλο, τρώω σκάλωμα..Δεν είχα ιδέα περί τίνος πρόκειται ..Επομένως,κάτι αν ξεχνούσα από την αποστήθιση που θα έκανα..θα πάτωνα- μιας και δεν θα ήξερα τι να γράψω για να συνεχίσω μόνη μου το θέμα-.***

Τώρα πλέον όμως ..καταλήγω ότι η μαζοποίηση -που παλαιότερα μου φαινόταν άγνωστη ως έννοια-..Υπάρχει παντού! 
Την βλέπουμε καθημερινά γύρω μας..

  • Στο δρόμο ,οπού πλεόν συνειδητοποιείς ότι  το γυναικείο στυλ ντυσίματος είναι ένα ...Χωρίς καμία πινελιά προσωπικότητας!   "Γυαλί rayban wayfarer( ανάλογου χρώματος ώστε να κάνει σωστή αντίθεση με την "μελί"ανταύγεια ), κοτσάκι το μαλλί(καθώς έχει ανακηρυχθεί ωs νέο trend),κρίκοι τεραστίων διαστάσεων στο αυτί, φαρδιά navy μπλούζα με ριχτό τον ένα ώμο για τσαχπινιά, και τζίν σορτς από κάτω για να δείξουμε και πόδι."
  • Στα μαγαζιά- που τρέχουμε όπου μας πουν οι διάφοροι pr,barmen,σερβιτόροι/ες "φίλοι" μας σαν τα πρόβατα, για να λέμε μετά στους γύρω μας ότι τους έχουμε γερό kone για να κλείσουμε τραπέζι στο μέλλον-.
         
  • Στο ντύσιμο -που με το που κάποιος gay σχεδιαστής ονομάσει ένα στιλιστικό έκτρωμα ως "in fashion"  τρέχουμε χωρίς δεύτερη σκέψη να προλάβουμε να το πάρουμε πρώτοι/ες, ώστε να κάνουμε και το "κομμάτι" μας στους φίλους/ες μέχρι να ζηλέψουν και αυτοί και να πάρουν κάτι παρόμοιο-.  
                         

  • Στη μουσική -που από κει που κάποιοι ακούνε Νίκο Γκάνο, Γιώργο Γιασεμή και Πάολα τρέχουμε αβέρτα σε συναυλίες ροκ συγκροτημάτων με το ανάλογο στυλ βεβαίως βεβαίως (ναι ναι ..αυτό το  και καλά είμαι πολύ ροκ τυπάκι και φοράω all star με σκισμένο παντελόνι και γουστάρω τρελά να πίνω μπύρα από το μπουκάλι  ),γιατί πολύ απλά το "rock" είναι "in"-.

         [Υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα μαζοποίησηςστην σημερινή εποχή, που σαφώς και είναι αδύνατο να τα απαριθμήσω όλά στις 3εις τα ξημερώματα.Παρολαυτά ξεχώρισα τα 4 παραπάνω πού συναντάω περισσότερο στην καθημερινότητα μου.]

       Φυσικό και επόμενο είναι να αναρωτιέστε τι σχέση μπορεί να  έχουν  το μάθημα της έκθεσης -στο οποίο ήμουν αδύναμη ως μαθήτρια- και η "Μαζοποίηση"  με το event που είδα στο facebook.

      ...Αφού σκέφτηκα όλα τα παραπάνω..Περί μαζοποιμένων καταστάσεων... Περί των γνωστών, πλέον ,"μαιντανών" που θα αντικρίσω και πάλι γύρω μου,-αναγκασμένη να χαιρετάω και να φιλάω τον καθένα απο αυτούς αφιερώνοντάς τους,τα χαμένα λεπτά της νυχτερινής μου εξόδου- ... Περί της κοσμοπλημμύρας που θα λάβει μέρος στο εν λόγω event(καθως μιλάμε και για "glamourato" μαγαζι,οπου συνεπάγεται ότι θα παρεβρεθεί όλη η "Σάρα και η Μάρα" της πολης) και... Περι της "διθενιάς" που θα δίνει και θα παίρνει από τραπέζι σε τραπέζι -καθώς  όλοι συμπτωματικά εκείνη την ώρα είναι συνεπαρμένοι από την House μουσική του γνωστού dj στο εξωτερικό,που μέχρι προχθές μπορεί να μην  είχαν ιδέα ποιος ήταν και αναγκάστηκαν να googlaroun για να τον μάθουν.....

Κατέληξα στο ότι:
" -Δεν μου κάνει αίσθηση να βγω σήμερα ..
   -Δεν είμαι σε mood για House ..
   -Βαρέθηκα να βλέπω τους ίδιους και τους ίδιους να μου το παίζουν "ιστορία" αγκαλιά με τα 2 μπουκάλια ΜΟΕΤ και 3 Ηavanna από το τραπέζι που ουσιαστικά τους το χει κλείσει ο μπαμπάς τους ή κάποιο από τα "γερά" kone  (που λέγαμε πριν..)..
  -Και δεν έχω καμία, μα καμία, όρεξη να μου ποδοπατήσει το καινούργιο μου φόρεμα, κανένα πιωμένο 19χρονο που θα bitarei ανελέϊτα ...."

                                            ..Επομένως,εφόσον υπάρχουν τόσοι λόγοι που σε απωθούν από την αποδοχή της πρόσκλησης αυτού του event, εσύ γιατί να πρέπει να "  συρθείς"  μαζί με ΟΛΟΥΣ τους άλλους,μόνο και μόνο για να πεις ότι πήγες ΚΑΙ εκεί?....

                                                            Άλλο ένα "  ignore"  λοιπον!.. 
     
                                 
                             




                               *Καλή είναι και η κοινωνικότητα....αλλά και λίγο μυστήριο δεν βλάπτει*...;)
 

                                                                                                                          Καλή σας Νύχτα*__
         

1 σχόλιο: